China Glaze Vintage Vixen, höst kollektion 2010



Jag brukar inte bli speciellt exalterad av de olika kollektionerna som olika märken släpper vraje ny årstid, men den här tyckte jag faktiskt om. Många fina färger, och jag tror alla var med skimmer i. Ovanligt då de flesta höstkollektioner ofta är creame eller matta.



Är du nagellackstokig kan jag varmt rekomendera Head2toebeaty.com, där kan du beställa det mesta inom ämnet naglar till jättebra priser. Här kan du beställa China Glaze Vintage Vixen kollektionen för 17,95 us vilket alltså är 126:- ! Det tillkommer frakt, men vad jag minns höll det sig runt hundralappen kanske to.m. mindre. Tror den beror på vikt etc. Hur som helst, blir det billigt.
Jag har handlat av dem förr, så kan starkt rekomendera dom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0