CND Scentsations


Av alla sinnen man har så är lukt en av dem som jag uppskattar väldigt mycket. Lukten av ett nyöppnat paket kaffe, lukten av regn en tidig vårdag, lukten av akryl... Haha! Nä skämtosido, Sentsations heter vad dom heter av en anledning. Tvål och lotion luktar fantastiskt gott och finns i så många dofter, att alla hittar sin favorit, finns en för varje tillfälle, varje säsong och man hinner inte tröttna. Dom stora pumplaskorn räcker länge, och ser snygga ut på handfatet. Har just nu Cranberry här hemma, och funderar redan på vilken som ska bli nästa doft. Och hur många komplimanger har jag inte fått för att rummet plötsligt sprider sig av en ljuvlig doft när jag får upp en liten mini lotion Scentasation och börjar smörja in mina händer med. Många! Killar reagerar väldigt ofta fakiskt. Favoriten i handväskan är Vanilla Shimmer. Inte bara det att den doftar härlig vanilj, den lämnar ett så lätt fint shimmer på dina händer och naglar. Underbar!


Kommentarer
Postat av: Miss C

Åh de luktar underbart!

2010-09-01 @ 19:33:56
URL: http://missc.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0