Full rulle & bloggdesign

Jag var lite naiv, när jag skrev att jag skulle fota allt och sätta upp på bloggen. Det blev sent och igår åkte jag och min sambo iväg med vänner på kräftskiva, där vi vart kvar till kvällen, vi åt på McDonals, kom hem, var trötta, och sambon min var tvungen att packa eftersom han just i denna stund gett sig av för att åka till Norrland en vecka med ett par vänner.

Kan dock berätta något skoj, vilket är att det kommer inom en snar framtid dyka upp en snyggare design på bloggen! yay! Detta är beställt och knåpas antagligen ihop "as we speak". Jag kan tänka mig att det tar ett par dagar till, men så ni inte undrar en dag vart ni kommit! Ni har kommit rätt!

Idag ska jag ner och göra en synundersökning vilket ska bli väldigt spännande. Jag har ett öga som har nedsatt syn, men dom har kompletterat varandra och tillsammans har jag haft okej syn. Nu tycker jag dock att det är dags att kolla upp om jag behöver glasögon speciellt när jag ska börja jobba varje dag på salongen. Jag har faktiskt redan vart ut ett par bågar, så nu kan jag inte låta bli att hoppas att jag ändå behöver glasögon. Annars får jag väl köpa vanliga glas bara och köpa dom ändå, haha!

Så detta var lite random, något jag ska försöka hålla borta från bloggen, men ska fotografera det jag köpte, och updatera under dagen.

Titta in igen senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0