Hallå alla nagelmänniskor!

Här har ni en färsk nagelteraput, entusiastisk, rolig och framför allt glad! Utbildad på www.naglar.com på Gärdet i Stockholm nu i Juni. Jobbar med Creative Nail design, CND. Har min hempraktik som pågår till slutet av November då jag ska göra mitt prov för att få mitt diplom.

Om bara några veckor börjar jag jobba på en frisörsalong här i Norrtälje som heter Vassa saxar, vilket är något som jag ser fram emot oerhört, men med en hel del nervositet och pirr såklart!

Dagens updatering då. Skicka över prislista till min framtida kollega på salongen så att mer pris information kommer upp på Vassa saxars hemsida.

Min söta vän Annelie dyker upp på osatt tid ikväll för upphotning av hennes naglar. Hon har slutat bita vilket är helt fantastiskt! Jag är så stolt! Så ikväll måste vi tyvärr ta ner hennes naglar ganska kort eftersom en del gått av, och lägga på förstärkning. Synd att vi inte har haft tillfälle att lägga på det tidigare så hade naglarna hållt bättre. Men, huvudsaken är att hon inte biter, så dom kommer växa ut nu jämna och fina, och starka! Hon berättar ofta stolt att hon oljar in naglarna, så hon är verkligen duktig!

Annelies första besök hos mig när hon fortfarande var nagelbitare. Här fick hon tippar förstärkta med gele i naturlig fransk, toppat med Goldshimmer från CND

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0